קראו עוד...

תגיות מומלצות

קטגוריות מומלצות

לחצו עלי!

הכל על בניית אתרים

אז החלטתם לבנות אתר חדש לעסק שלכם, אתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה בעיצוב אישי ( ONE PAGER ) יכול לתת ערך מוסף משוגע לעסק שלכם בדיגיטל. עד סוף המאמר הזה אנו מתחייבים לכם לעשות סדר בכל הבלאגן הזה לבחור את האופציה הכי טובה בשבילכם!.

אבל קודם!

שלושה דברים שכל אתר חייב שיהיה לו!:
  1. אתר אינטרנט היום חייב להיות רספונסיבי – זאת אומרת מותאם לכל המכשירים, הניידים, והדסקטופ במקביל. ( 70% מהכניסות היום מהרשת מגיעות דרך הנייד )
  2. הגנת SSL, הגנת SSL אומרת שבעצם האתר מאובטח ואושר על ידי צד ג' לכן בטוח לגלוש בו
  3. יכולת ניהול עצמאית קלה – לאחר שמי שיבנה לכם את האתר חובה עליו לתת לכם גישה מלאה לאתר שלכם כדי שתוכלו להוסיף תמונות, ותוכן לרוחכם המלאה.
נספק בקצרה את היתרונות הרבים להקמת אתר: יתרונות:
  • מקור הכנסה – ניתן לקדם את האתר בגוגל בצורה ממומנת בגוגל או ברשתות החברתיות, או לקדמו אורגנית לבד או בעזרת איש שיווק/חברת שיווק.
  • קטלוג עבודות – ניתן לראות גלריית עבודות שלנו ואת היכולות שלנו בפרזנטציה יציבה, סטטית 24/7.
  • מיתוג – חד משמעית אתם תיתפסו בעיניי הלקוחות שלכם כיותר רציניים, גדולים, ברגע שיש אתר תופסים ממכם הרבה יותר.
  • אמינות – ניתן להכניס ביקורות חיוביות לאתר שלכם וככה בעצם לקוחות פוטנציאליים יכולים להתרשם ולקנות את השירותים/מוצרים שאתם מציעים.
  • נכס השקעה – לא מספיק מדברים על זה. אבל אתם יכולים לסחור באתר של עצמכם, מה קרה אם החלפתם תחום? או יותר מיזה, לא בא לכם מסיבה כלשהי על האתר אבל יש לו טראפיק יפה שמביא לקוחות באופן קבוע?. ניתן למכור אותו בעשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים! או להרוויח ממנו פסיבית ושמישהו ישלם לכם חודשי עליו. ממש ככה.
אבל  בואו נדבר לפני הכל, על מה שכולנו פה רוצים לדעת. תכל'ס – כמה עולה בניית אתרים לעסקים? אז איך נקבע מחיר בניית אתר? – חשוב להבין מחיר אתר אינטרנט משתנה לפי כמות העמודים, כמות התוכן שאתם דורשים מחברת הבניית אתרים, ורמת המורכבות שבו.
  1. בניית דף נחיתה
דף נחיתה הוא כמו שמו הוא אתר בעל דף אחד אשר מטרתו להיות הדבר הראשון שהגולש "נוחת" עליו דרך קמפיין שיווקי. באנגלית שמו הוא: landing page. דף נחיתה מסוג ONE PAGER, הפך לנפוץ בשנים האחרונות משום היעילות הרבה שלו. ONE PAGER, הכוונה לדף אחד עם גלילה ארוכה שמעניקה לגולש את כל המידע שהוא צריך באזור אחד קולע. יתרונות מרכזיים:
  • עלות נמוכה יחסית וערך גבוה
  • זמן הכנה הרבה יותר מהר מאתר שלם
  • בהרבה מקרים דף נחיתה יותר ממספיק אם המטרה שלנו זה קמפיין שיווקי טקטי להשגת לקוחות חדשים בלבד
  • כרטיס ביקור דיגיטלי – דף נחיתה ONE PAGER מספק ללקוחות פוטנציאליים את כל המידע שהם צריכים באזור אחד קולע
דף נחיתה מחיר: עלויות של דף נחיתה באמצעות וורדפרס משתנות בין  800 ₪ -3500  ₪. מדוע הפער? שוב זה תלוי. לרוב מחירים זולים יותר מעידים על מעצב בתחילת דרכו שבעצם לוקח תבנית קיימת ורק משנה כמה טקסטים. אצלנו בונוס מדיה המחיר לדף נחיתה one pager בעיצוב אישי באמצעות וורדפרס הינו: 1500 ₪ עצת מומחה: חשוב להבין שדף נחיתה לרוב הולך לשיווק בקמפיינים, ולכן גם אם יעלה לכם טיפה יותר שווה להשקיע בדף נחיתה איכותי. הרי להשקיע עשרות אלפי שקלים על שיווק באמצעות דף נחיתה בלי אלמנטים שיווקים מורכבים יגרום לקמפיין שלכם להביא תוצאות נמוכות יותר מאשר דף נחיתה איכותי, אז בפועל אנחנו חוסכים הרבה הרבה יותר.   דוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים שבנינו:
  1. בניית אתר תדמית
אתר תדמית הינו אתר מלא שפורש בפניי הלקוחות שלנו את כל האפשרויות, אתר כזה אמור להיות מיועד לקידום אורגני, ולקמפיינים ממומנים. אתר תדמיתי לרוב יכיל קטלוג או גלרייה מלאה, עמודים שלמים על המוצרים/השירותים שאנו מציעים. יתרונות מרכזיים:
  • כרטיס ביקור דיגיטלי מורחב – בעצם אתר תדמיתי יצליח להכיל את הסיפור האישי אודותינו, את כל הפרטים על המוצרים השונים והיכולות של העסק שלנו.
  • מיתוג – אתר תדמיתי נתפס הרבה יותר ברצינות, אנחנו נתפסים בעיניי לקוחות שלנו כהרבה יותר "גדולים" וחברה רצינית.
  • קידום אורגני – פה הקסם הכי גדול, יש לנו אתר חדש? מעולה! עכשיו ניתן לקדם אותו במקומות הראשונים בגוגל בעזרת חברת קידום אתרים. דבר כזה יכול להביא לנכס שמחזיר את ההשקעה שלנו פי כמה מאות בהרבה מקרים.
  • נכס דיגיטלי – אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי שניתן לסחור בו ולמכור אותו בעתיד במידה ונרצה וככה להחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה. ( פשוט משנים את השם בכל המקומות )
בניית אתר מחיר: עלויות של אתר תדמיתי באמצעות וורדפרס עד 10-5 עמודים הינם  4,200 ₪ – 12,000 ₪ +   שימו לב שגם כאן יש פער. שוב זה תלוי. בכמות עמודים נוספת שתצטרכו, האם אתם כותבים תוכן ושולחים לחברת בניית האתרים  את התוכן או שאתם קונים כתיבת תוכן מקצועי בתוספת תשלום? בדרך כלל צוות בניית אתרים יעבוד על האתר שלכם ויעצב אותו באופן אישי באופן כזה שימתג וימתק את המותג שלכם ברשת. אצלנו בונוס מדיה המחיר לאתר תדמיתי בעיצוב אישי באמצעות וורדפרס מתחיל מ: 4,200 ₪ מקבלים 10 עמודים + בונוס מתנה מאיתנו תוכן שיווקי לכל העמודים! ( בין החברות היחידות בארץ שמציעות זאת. )   דוגמאות לאתרי תדמית מוצלחים שבנינו: עצת מומחה: כאדם בעולם השיווק הדיגיטלי, קידום אורגני, בנייה וניהול אתרים מעל עשור, אני אומר לכם כבר כאן ועכשיו, אל תזלזלו באתר איכותי. גם אם הוא יעלה לכם מעבר למחיר שהיה לכם בראש. בסופו של דבר 1000-3000 ₪ לפה ולשם הם מתגמדים אל מול התועלות העצומים שאתר על ידי חברה מתמחה מקצועית יכולה להביא לכם. מניסיון, תתרחקו ממערכות חינמיות בקוד סגור ( ויקס, 123site ודומיהם ) לבניית תארים מפתות עסקים חדשים לבנות לבד, ומביאים רק אלמנטים בסיסים ביותר. היכן הטריק? ( הרי אין דבר כזה מתנות בחינם ) קודם כל המערכות האלה מושכות בסיסמאות "עשה זאת בעצמך", " ובואו תחסכו ,תעשו לבד ובחינם! היום כל אחד יכול". הבעיה שלרוב מי שאין ניסיון בתחום העיצוב אתרים רק יעשה לעצמו אתר מבולגן, לא ממיר, ואחרי שהשקענו זמן לבנות אתר לבד, אנחנו מגלים שאנחנו צריכים לשלם על תוספות עיצוב יקרות, הרי הפלטפורמות החינמיות האלה ככה מושכות קונים, וזה עוד קצה הקרחון, הרבה פעמים המערכות האלו לא נותנות לנו אפשרות להעביר את האתר למערכת גמישה יותר עם הרבה יותר אפשרויות עיצוב כמו וורדפרס כי הן בנויות על ידי קוד סגור. וככה בעצם הן סוגרות על לקוחות חדשים להישאר לנצח באותה מערכת מוגבלת ביותר!. בסוף אנו מגלים את אותה התוצאה. 'הזול עולה ביוקר', אפילו אם הוא לא עלה לכם בכסף, הוא עלה לכם בזמן, ובכאבי ראש מיותרים. אז עסקים יקרים, אל תנסו לעשות הכל לבד!.
  1. בניית חנות וירטואלית
אתר חנות מסחר / חנות וירטואלית – מטרתה למכור מוצרים אונליין ללקוחות באינטרנט. היום יש הרבה מערכות לבנות אתרי מסחר החל מ: wix, shopify, גם לוורדפרס יש תוסף מורכב ונהדר בשם ווקומרס שבונה אתר חנות שניתן לעצב באופן אישי לגמרי. אנחנו נחסוך לכם ונמליץ כבר ישר על וורדפרס עם התוסף ווקמרס. את הסיבות למה תוכלו לגלול ולקרוא באדיקות. יתרונות מרכזיים:
  • ממוקמת על איחסון – לא כמו חנות אמיתית אין שום שכירות, ארנונה, חשמל, הוצאות עובדים ועוד..
  • נכס דיגיטלי מחזיר השקעה – חנות וירטואלית יכולה בקלות לכסות את ההשקעה של בניית האתר, שלא לדבר על כך שניתן לסחור את הנכס ולהרוויח ממנו בנוף "הנדלן הדיגיטלי".
  • יכולת סליקה אוטומטית – זה דיי ברור, אבל ניתן לסלוק לקוחות בצורה אוטומטית בלי התעסקות יותר מדי
  • גדילה מאסיבית – אם אתם מותג שכבר יש לו בסיס קיים פיזי, הגדילה תהיינה משמעותית וגם תחזק את המותג שלכם על הדרך.
חנות וירטואלית מחיר: עלויות של חנות וירטואלית באמצעות וורדפרס/ווקומרס עד 10-5 עמודים הינם  6,000 ₪ – 15,000 ₪ לשים לב שהמחיר משתנה בהתאם לכמות המוצרים שרוצים להקים, ממשק פנימי של לקוחות, האם האתר בעברית או גם באנגלית מההתחלה?, ופיצ'רים נוספים שרוצים להוסיף יכולים להעלות את המחיר. אצלנו בונוס מדיה המחיר לאתר וירטואלי בעיצוב אישי מקצועי באמצעות וורדפרס/ווקומרס מתחיל מ: 6,000 ₪ מקבלים 10 עמודים + בונוס מתנה מאיתנו תוכן שיווקי לכל העמודים! + 10 מוצרים עם תיאור מותאמים לקידום אורגני SEO!  ( בין החברות היחידות בארץ שמציעות זאת. ) עצת מומחה: רגע אבל על איזו מערכת לבנות את האתר חנות שלנו? טוב אז כמו שנאמר לפני כן, יש כאן כמה מורכבויות שחשוב להבין. יש אתרים שאנו ממליץ לבנות עליהם אתר מסחר ויש שלא. למשל וורדפרס עם התוסף ווקמורס הופך את החיים להרבה הרבה יותר קלים. בגלל שוורדפרס הינה מערכת בניית אתרים ש35% מהאתרים מהעולם משתמשים בו, ניתן תמיד לתקן, לשנות בין מעצב למעצב יחסית בקלות. מה שגם הוא מעניק את ההכי אפשרויות ובעלויות משתלמות יחסית. אם מתעניינים בהבדלים בין מערכות בניית האתרים, wordpress,wix,shopify. הכנו לכם מדריך מפורט בהמשך אם תגללו למטה! חשוב לשאול את השאלות הבאות בעת בניית האתר:
  • האם אוכל לקדם את האתר אורגנית?
  • אילו עלויות צפויות לבניית האתר?
  • האם כדאי לי לבנות בחינם או שעדיף מומחה בניית אתרים?
  • האם האתר בנוי מקוד סגור או קוד פתוח ( קוד פתוח אומר שהוא גמיש לשינויים ונוכל להעביר אותו לכל פלטפורמה אחרת כאשר נרצה זאת – בקלות )
אז אחרי שהבנו את היתרונות הרבים של בניית אתרים לעסקים.. השאלה הבאה צריכה להיות, באיזה פלטפורמה לבחור שעליה נבנה את האתר?. אם אתם לא יודעים היום נהוג לבנות אתרים עם מערכת שנקראת CMS. מה זה CMS?.. CMS זה מערכת ניהול תוכן. או content management system שם מפוצץ כזה ומרשים. מערכת ניהול תוכן בפשטות אומרת שאנחנו יכולים לבנות אתר מבלי יותר מדי לדעת קוד, למרות שזה עוזר לדעת HTML, CSS, JAVASCRIPT  עוזרים להוציא את הפוטנציאל החבוי של האתרים שלכם. היום המערכת ניהול תוכן/בניית אתרים הכי נפוצה ואמינה בעולם, הינה וורדפרס. ( נרחיב על וורדפרס בהמשך ) אך גם יש עוד אפשרויות. מה עם ויקס, חברה ישראלית לבניית אתרים שעלתה בשנים האחרונות, מה עם ,site123 ,SquareSpace, Weebly ויש עוד המון אפשרויות. מטרת המאמר הזו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן הזה לבחור את האופציה הכי טובה בשבילכם! כמה מושגים שעוזר להכיר בעת בניית אתר: קוד פתוח – קוד פתוח אומר שהאתר גמיש לשינויים, ניתן להעביר אותו למערכות שונות שגם להן יש קוד פתוח, ואפשרויות העיצוב בלתי מוגבלות או סגורות. ב-95% מהמקרים תרצו לבחור קוד פתוח. אלא אם כן אתם מותג גדול. וורדפרס למשל הינו בנוי מקוד פתוח. אחד היתרונות הכי גדולים של קוד פתוח שהוא הרבה יותר משתלם. קוד סגור – קוד סגור אומר שהאתר איננו גמיש לשינויים, ולרוב רק המתכנת שבנה אותו יש גישה לשינויים. היתרון של קוד סגור הוא רמת האבטחה שלו. אתרים כאלו מתאימים למותגים ענקיים וברוב שרוצים לבנות את האתר עם קוד מאפס, דבר שגם מאוד יקר. מערכות ניהול תוכן נפוצות: אז…. וורדפרס! וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן חינמי לגמרי ( חוץ מעניין התוכן והאיחסון שצריך לשלם עליו ) שבתחילתה היא נועדה לבניית בלוגים, אך בהמשך הפכה לפיתרון המוביל לפיתרון המוביל והיום מובילה את כל רוב ענף הבניית אתרים עם דומננטיות של 35% מתוך כל האתרים בעולם. [גרף] יתרונות מובהקים לוורדפרס על פני כל המערכות ניהול תוכן האחרות:
  • קידום אורגני – אז קודם כל נציג את היתרון הכי בוהק, האלגוריתם של גוגל סורק אתרים של וורדפרס, בקלות יותר, במהירות יותר, ולכן הרבה יותר קל לקדם אתרים של וורדפרס מאשר מערכות בניית אתרים אחרות.
  • תוספים – לוורדפרס יש פיתרון בעזרת תופסים לכל דבר אפשרי. צריכים טופס יצירת קשר? יש תוסף לזה. איזה פונקציה שרציתם להוסיף שחשבתם שהיא מגניבה? רוב האחוזים שיש תוסף שאפשר להתקין בתוך וורדפרס בקלות.
  • אתר מסחר – ווקומרס הוא תוסף שאפשר 'להלביש' על האתר הקיים בכדי לפתוח אפשרות סליקה וממש להפוך את האתר לחנות מסחר לכל דבר ועניין.
  • אלמנטור – תוסף חינמי שמאפשר בניית אתרים בעזרת שיטת Drag & Drop, חשוב לציין שללא הקניית פרימיום של אלמנטור, הוא מאוד מוגבל באפשרויות שלו.
  • קוד פתוח – בגלל שהאתר בנוי בעזרת קוד פתוח, ניתן לשנות ולעצב את האתר מא' עד ת' בקלות.
אז מה לגבי WIX , squarespace,site123? מדובר במערכות תוכן חצי חינמיות ( בהתחלה )לגמרי שמעניקות אפשרות בניית אתרים באופן דומה לוורדפרס. עממה – היכן מתחילה הבעיה?. לרוב הבעיה מתחילה באפשרויות אחרי שבנינו את האתר מההתחלה. קודם כל נציין שאין לנו משהו *אישי* רע לגבי אף אחד מהם. אך חשוב לציין שיש להם חסרונות מובהקים ברורים לעומת וורדפרס. חסרונות:
  • יכולת עיצוב מוגבלת – אלא אם כן קונים איזה "חבילת פרימיום"
  • גישת "pay to win" במשחקי וידאו יש סלנג שנקרא "P2W", בעצם הסלנג נוצר על ידי גיימרים עצבנים למדי שגילו שבכדי לנצח הם חייבים לשלם למשחק. בהקשר הזה שחברות מסוג זה השתמשו באותה אסטרטגיה.
  • ללא אותה כמות תוספים כמו של וורדפרס
  • אין אם לך יכולת עיצוב גבוה, בסוף ביזבזנו זמן ואם נרצה לשפר את האתר נצטרך לקנות שוב כמו שהזכרנו – חבילת פרימיום מסויימת כזאת או אחרת.
  • קידום אורגני – גוגל לא קולט/סורק מראש את המערכות האלה אלה אם כן אנחנו עושים מודיפיקציה מסויימת/ או מורידים תוסף מיוחד שיפתור את זה. חוץ מיזה לא תמצאו הרבה אתרים בארץ שמקודמים במערכות האלה, מה שמדליק נורה אדומה.
  • קוד סגור – פה מתחילה הבעיה. לא ניתן להעביר את האתר לשום מערכת אחרת. אם נרצה מעצב שיעצב את האתר, הוא לא יכול, אלא אם כן הוא מכיר את המערכת/הממשק הפנימי מא' עד ת'. מה שסוגר עלינו. במילים אחרות – האתר לא בבעלותנו באמת. וכך מחזיקים בלקוח כ"בן עירובה"
נגיד את האמת: הרבה מהסיסמאות של המערכות האלה, בדרך מסתכמות במשהו כמו " תעשו אתר לבד, בחינם! כל אחד יכול!" אך המציאות מראה תמונה אחרת, חלק מהמודל של המערכות הינו למשוך עסקים חדשים, לגרום להם להשקיע זמן, ויזע, ואז אחרי שאנחנו כבר "מושקעים" להציע לנו חבילת פרימיום.. ובסוף אנחנו נתקעים במצב לימבו של אתר חצי בנוי חצי אתר שלא ממיר אבל השקענו זמן וכסף. תחסכו מעצמכם ותבנו מההתחלה על פלטפורמת וורדפרס. Shopify  – היוצא מן הכלל היחידי כרגע שאנחנו מכירים. אז מהי שופיפיי? שופיפיי היא בעצם מערכת בניית אתרים שמיועדת ספציפית ומכוונת אך ורק להקמת אתר מסחר באינטרנט. שופיפיי הוקמה על ידי שלושה חברים קנדים בשנת 2004, לפי השמועות משום שהייתה להם חווית קנייה גרועה משלהם כאשר רצו לקנות סנובורד. כמה עובדות מעניינות על שופיפיי:
  • מקום שני – שופיפיי היא המקום השני אחרי ווקמורס ( תוסף בוורדפרס ) מבחינת נתח שוק, בתחום האיקומרס בעולם.
  • לשופיפיי בדומה לוורדפרס יש המון תוספים יעילים לבניית האתר סחר, שלא לדבר כמובן על מערכת סליקה קלה לשימוש.
  • גמישות וקלות בממשק, לשופיפיי יש ממשק שמאוד קל ללמוד.
  • מדובר בעלות של 29$ בחודש בלבד להקמת האתר ולעצב אותו.
  • קידום אורגני – שופיפיי פתוחה לקידום אורגני וישנם מומחי SEO רבים שעוזרים לכם להתאקלם.
כנראה ששופיפיי כנראה עלו פה על נוסחה, שאתר סחר צריך להיות כמה שיותר לעניין ופשוט, כי אתרים שנבנים בשופיפיי מגיבים טוב לגולשים שמגיעים לאתרים כאלה. עדיין ההמלצה הכללית שלנו הינה לדבוק בוורדפרס ווקומרס אם אתם שואלים אותנו, אך זה נהדר שיש עוד אופציות בחוץ שלא לגמרי רומסות אותך כמו שאר המתחרים. לסיכום: ואם גם אתם רוצים שנבנה עבורכם אתר אינטרנט רספונסיבי, ממיר שיגרום לגולשים להפוך ללקוחות משלמים, תצרו קשר ואנחנו מבטיחים לבנות לך אתר שישגר את העסק שלכם למעלה!.

לחצו על התמונה למבצע מטורף של איחסון ב
WP ENGINE ⬅️

Startup Plan - Monthly
Picture of Yaniv David

Yaniv David

מנכ"ל ונוס מדיה מומחה PPC

אהבתם? שתפו!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Powered by Trust.Reviews

מעוניינים בקידום ממומן בגוגל או סתם רוצים להתייעץ?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תודה!

ההודעה נשלחה ונחזור אליכם בהקדם