אז החלטתם לבנות אתר חדש לעסק שלכם, אתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה בעיצוב אישי ( ONE PAGER ) יכול לתת ערך מוסף משוגע לעסק שלכם בדיגיטל. עד סוף המאמר הזה אנו מתחייבים לכם לעשות סדר בכל הבלאגן הזה לבחור את האופציה הכי טובה בשבילכם!.
אבל קודם!
שלושה דברים שכל אתר חייב שיהיה לו!:
- אתר אינטרנט היום חייב להיות רספונסיבי – זאת אומרת מותאם לכל המכשירים, הניידים, והדסקטופ במקביל. ( 70% מהכניסות היום מהרשת מגיעות דרך הנייד )
- הגנת SSL, הגנת SSL אומרת שבעצם האתר מאובטח ואושר על ידי צד ג' לכן בטוח לגלוש בו
- יכולת ניהול עצמאית קלה – לאחר שמי שיבנה לכם את האתר חובה עליו לתת לכם גישה מלאה לאתר שלכם כדי שתוכלו להוסיף תמונות, ותוכן לרוחכם המלאה.
- מקור הכנסה – ניתן לקדם את האתר בגוגל בצורה ממומנת בגוגל או ברשתות החברתיות, או לקדמו אורגנית לבד או בעזרת איש שיווק/חברת שיווק.
- קטלוג עבודות – ניתן לראות גלריית עבודות שלנו ואת היכולות שלנו בפרזנטציה יציבה, סטטית 24/7.
- מיתוג – חד משמעית אתם תיתפסו בעיניי הלקוחות שלכם כיותר רציניים, גדולים, ברגע שיש אתר תופסים ממכם הרבה יותר.
- אמינות – ניתן להכניס ביקורות חיוביות לאתר שלכם וככה בעצם לקוחות פוטנציאליים יכולים להתרשם ולקנות את השירותים/מוצרים שאתם מציעים.
- נכס השקעה – לא מספיק מדברים על זה. אבל אתם יכולים לסחור באתר של עצמכם, מה קרה אם החלפתם תחום? או יותר מיזה, לא בא לכם מסיבה כלשהי על האתר אבל יש לו טראפיק יפה שמביא לקוחות באופן קבוע?. ניתן למכור אותו בעשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים! או להרוויח ממנו פסיבית ושמישהו ישלם לכם חודשי עליו. ממש ככה.
- בניית דף נחיתה
- עלות נמוכה יחסית וערך גבוה
- זמן הכנה הרבה יותר מהר מאתר שלם
- בהרבה מקרים דף נחיתה יותר ממספיק אם המטרה שלנו זה קמפיין שיווקי טקטי להשגת לקוחות חדשים בלבד
- כרטיס ביקור דיגיטלי – דף נחיתה ONE PAGER מספק ללקוחות פוטנציאליים את כל המידע שהם צריכים באזור אחד קולע
- בניית אתר תדמית
- כרטיס ביקור דיגיטלי מורחב – בעצם אתר תדמיתי יצליח להכיל את הסיפור האישי אודותינו, את כל הפרטים על המוצרים השונים והיכולות של העסק שלנו.
- מיתוג – אתר תדמיתי נתפס הרבה יותר ברצינות, אנחנו נתפסים בעיניי לקוחות שלנו כהרבה יותר "גדולים" וחברה רצינית.
- קידום אורגני – פה הקסם הכי גדול, יש לנו אתר חדש? מעולה! עכשיו ניתן לקדם אותו במקומות הראשונים בגוגל בעזרת חברת קידום אתרים. דבר כזה יכול להביא לנכס שמחזיר את ההשקעה שלנו פי כמה מאות בהרבה מקרים.
- נכס דיגיטלי – אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי שניתן לסחור בו ולמכור אותו בעתיד במידה ונרצה וככה להחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה. ( פשוט משנים את השם בכל המקומות )
- בניית חנות וירטואלית
- ממוקמת על איחסון – לא כמו חנות אמיתית אין שום שכירות, ארנונה, חשמל, הוצאות עובדים ועוד..
- נכס דיגיטלי מחזיר השקעה – חנות וירטואלית יכולה בקלות לכסות את ההשקעה של בניית האתר, שלא לדבר על כך שניתן לסחור את הנכס ולהרוויח ממנו בנוף "הנדלן הדיגיטלי".
- יכולת סליקה אוטומטית – זה דיי ברור, אבל ניתן לסלוק לקוחות בצורה אוטומטית בלי התעסקות יותר מדי
- גדילה מאסיבית – אם אתם מותג שכבר יש לו בסיס קיים פיזי, הגדילה תהיינה משמעותית וגם תחזק את המותג שלכם על הדרך.
- האם אוכל לקדם את האתר אורגנית?
- אילו עלויות צפויות לבניית האתר?
- האם כדאי לי לבנות בחינם או שעדיף מומחה בניית אתרים?
- האם האתר בנוי מקוד סגור או קוד פתוח ( קוד פתוח אומר שהוא גמיש לשינויים ונוכל להעביר אותו לכל פלטפורמה אחרת כאשר נרצה זאת – בקלות )
- קידום אורגני – אז קודם כל נציג את היתרון הכי בוהק, האלגוריתם של גוגל סורק אתרים של וורדפרס, בקלות יותר, במהירות יותר, ולכן הרבה יותר קל לקדם אתרים של וורדפרס מאשר מערכות בניית אתרים אחרות.
- תוספים – לוורדפרס יש פיתרון בעזרת תופסים לכל דבר אפשרי. צריכים טופס יצירת קשר? יש תוסף לזה. איזה פונקציה שרציתם להוסיף שחשבתם שהיא מגניבה? רוב האחוזים שיש תוסף שאפשר להתקין בתוך וורדפרס בקלות.
- אתר מסחר – ווקומרס הוא תוסף שאפשר 'להלביש' על האתר הקיים בכדי לפתוח אפשרות סליקה וממש להפוך את האתר לחנות מסחר לכל דבר ועניין.
- אלמנטור – תוסף חינמי שמאפשר בניית אתרים בעזרת שיטת Drag & Drop, חשוב לציין שללא הקניית פרימיום של אלמנטור, הוא מאוד מוגבל באפשרויות שלו.
- קוד פתוח – בגלל שהאתר בנוי בעזרת קוד פתוח, ניתן לשנות ולעצב את האתר מא' עד ת' בקלות.
- יכולת עיצוב מוגבלת – אלא אם כן קונים איזה "חבילת פרימיום"
- גישת "pay to win" במשחקי וידאו יש סלנג שנקרא "P2W", בעצם הסלנג נוצר על ידי גיימרים עצבנים למדי שגילו שבכדי לנצח הם חייבים לשלם למשחק. בהקשר הזה שחברות מסוג זה השתמשו באותה אסטרטגיה.
- ללא אותה כמות תוספים כמו של וורדפרס
- אין אם לך יכולת עיצוב גבוה, בסוף ביזבזנו זמן ואם נרצה לשפר את האתר נצטרך לקנות שוב כמו שהזכרנו – חבילת פרימיום מסויימת כזאת או אחרת.
- קידום אורגני – גוגל לא קולט/סורק מראש את המערכות האלה אלה אם כן אנחנו עושים מודיפיקציה מסויימת/ או מורידים תוסף מיוחד שיפתור את זה. חוץ מיזה לא תמצאו הרבה אתרים בארץ שמקודמים במערכות האלה, מה שמדליק נורה אדומה.
- קוד סגור – פה מתחילה הבעיה. לא ניתן להעביר את האתר לשום מערכת אחרת. אם נרצה מעצב שיעצב את האתר, הוא לא יכול, אלא אם כן הוא מכיר את המערכת/הממשק הפנימי מא' עד ת'. מה שסוגר עלינו. במילים אחרות – האתר לא בבעלותנו באמת. וכך מחזיקים בלקוח כ"בן עירובה"
- מקום שני – שופיפיי היא המקום השני אחרי ווקמורס ( תוסף בוורדפרס ) מבחינת נתח שוק, בתחום האיקומרס בעולם.
- לשופיפיי בדומה לוורדפרס יש המון תוספים יעילים לבניית האתר סחר, שלא לדבר כמובן על מערכת סליקה קלה לשימוש.
- גמישות וקלות בממשק, לשופיפיי יש ממשק שמאוד קל ללמוד.
- מדובר בעלות של 29$ בחודש בלבד להקמת האתר ולעצב אותו.
- קידום אורגני – שופיפיי פתוחה לקידום אורגני וישנם מומחי SEO רבים שעוזרים לכם להתאקלם.